تمامی شهرداری ها می توانند اطلاعات سوابق پرداختی عوارض خودرو را مطابق فایل اکسل ذیل تکمیل نموده و طی مکاتبه شهردار با این اتحادیه فایل مورد نظر را به پیوست جهت بارگذاری در سامانه سمیع ارسال نمایند
توجه اول : تکمیل کلیه موارد ستاره دار * داخل فایل اکسل فوق الزامی می باشد.
توجه دوم : از بین مشخصه های وی ای ان (VIN) و شماره شاسی تکمیل یک مورد کافی می باشد.
توجه سوم : ترتیب و نحوه تکمیل فایل فوق همانند نمونه مشابه باشد .
شایان ذکر است ورژن Access 2016 می باشد
تمامی نکات ضروری برای فایل SQL در داخل فایل پیوست شده و در قالب Document توضیح داده شده است در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر قبل از ارسال فایل با کارشناسان سامانه در تماس باشید 02162982000