نحوه ارسال سوابق پرداختی عوارض خودرو

جولای 7, 2021

ارسال سوابق به صورت فایل های Access , EXCEL , SQL

  • تمامی شهرداری ها می توانند اطلاعات سوابق پرداختی عوارض خودرو را مطابق فایل اکسل ذیل تکمیل نموده و طی مکاتبه شهردار با این اتحادیه فایل مورد نظر را به پیوست جهت بارگذاری در سامانه سمیع ارسال نمایند
  • توجه اول : تکمیل کلیه موارد ستاره دار * داخل فایل اکسل فوق الزامی می باشد.
  • توجه دوم : از بین مشخصه های وی ای ان (VIN) و شماره شاسی تکمیل یک مورد کافی می باشد.
  • توجه سوم : ترتیب و نحوه تکمیل فایل فوق همانند نمونه مشابه باشد .
  • شایان ذکر است ورژن Access 2016 می باشد
  • تمامی نکات ضروری برای فایل SQL در داخل فایل پیوست شده و در قالب Document توضیح داده شده است
    در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر قبل از ارسال فایل با کارشناسان سامانه در تماس باشید 02162982000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سمیع